Међународни дан планете Земље
Међународни дан планете Земље обележава се 22. априла још од 1970. године. Значај обележавања овог датума је упозорење на опасности која прете животу на Земљи, екосистемима и урбаним зонама услед развоја индустрије, увећане потрошње енергије, глобалног загревања и климатских промена. Циљ је да се скрене пажња грађанима на значај очувања природе и спречавање негативних последица на животну средину.
Међународни дан толеранције
Међународни дан толеранције установљен је 1995. године,када је усвојена Деклерација о принципима толеранције. Овај документ подсећа да толеранција није равнодушност, и већ активно прихватање и уважавање разноликости култура, уверења и обичаја. Од тада,16. новембар се обележава широм света као прилика за промоцију разумевања и емпатије. Ученици наше школе обележили су овај значајан датум на креативној радионици под именом "Толеранција и љубав сваки дан".
Међународни дан толеранције Гимназија "Сава Шумановић"
Међународни дан толеранције Гимназија "Сава Шумановић" облежила је активностима које је спровели наши ученици; прво кроз радионицу у Прихватном центру "Станица" са ученицима избеглицама и мигрантима чији циљ је био интеркултурално повезивање, а потом су актиности настављене на платоу испред Културно образовног центра поделом флајера са порукама о уважавању, толеранцији, поштовању, мирењу и дружењу пролазницима и грађанима Шида, као и ученицима основних и средњих школа.
Методе ефикасног учења
Гост наше школе био је професор Машинског факултета из Београда. Које су методе ефикасног учења? Колико нам траје концентрација?
Како се усредсредити на учење?
Одговоре на ова питања дао је др Емил Вег, представник удружења „Центар за јачање менталних капацитета”, током предавања одржаног јуче у сали КОЦ -а. На овом предавању, др Вег је поделио корисне савете о томе како ефикасно учити.
Млади волонтери UNICEF-а
Ученици наше школе, млади волонтери УНИЦЕФ-а, поводом Дана детета одржали су заједно са ИНДИГО водитељкама Снежаном Мотаги и Маријаном Тодоровић радионицу „Колаж идентитета“ са децом из избегличке/мигрантске популације Прихватног центра „Станица“ у Шиду.
Циљ радионице је био да се ојачају ученички капацитети за промишљање о себи, односно да ученици препознају сопствене компетенције и личне квалитете и да то кроз креативни потенцијал искажу у групном раду.